Organizacja przyjęcia w restauracji – o czym pamiętać?

Organizacja przyjęcia w restauracji to bardzo popularne rozwiązanie, z którego korzysta coraz więcej osób. Nic w tym dziwnego, ponieważ dzięki temu można cieszyć się miłą, rodzinną atmosferą i pysznym jedzeniem bez konieczności poświęcenia wielu godzin na przygotowywanie potraw i całej oprawy przyjęcia. Warto jednak pamiętać o tym, że jeżeli impreza okolicznościowa organizowania w restauracji była uda i każdy gość mógł poczuć się dobrze, należy zwrócić uwagę na kilka istotnych kwestii.

 

Powierzchnia sali dopasowana do liczby gości

 

Wybierając restaurację do organizacji imprezy okolicznościowej, należy przede wszystkim zwrócić uwagę na to, czy sala, w której będzie organizowana uroczystość, ma powierzchnię odpowiednią do ilości zaproszonych gości. Jeżeli dodatkowo będzie to impreza, w czasie której organizowane będą dodatkowe zabawy, konkursy czy tańce, to również należy uwzględnić przy wyborze restauracji. Miejsce musi być odpowiednio duże, aby zmieściły się w nim wszystkie stoły, a każdy z zaproszonych gości mógł siedzieć w komfortowych warunkach, w odpowiedniej odległości od współbiesiadników.

 

Menu

 

Organizacja przyjęcia w restauracji wymaga również zadbania o menu – to powinno być urozmaicone i zróżnicowane, dzięki czemu jest duża szansa na to, że trafi w różnorodne preferencje kulinarne zaproszonych gości. Jeżeli impreza będzie się odbywała z udziałem rodzin z dziećmi, warto stawiać na te restauracje, które w swojej ofercie mają menu dziecięce. Dobry organizator ma również na względzie dobro oraz potrzeby żywieniowe swoich gości. Dlatego mając wśród zaproszonych wegan czy wegetarian, należy zadbać o to, by w menu znalazły się potrawy dla nich odpowiednie.

 

Nie zawsze wiemy, czy nasi goście cierpią z powodu nietolerancji pokarmowych. Dlatego przed wyborem miejsca na przyjęcie warto dowiedzieć się, czy miejsce to w karcie wyszczególnia alergeny znajdujące się w potrawach i czy w razie takiej potrzeby est w stanie modyfikować danie tak, by zostało ich pozbawione. Wybierając restauracje, należy zwrócić również uwagę na dostępność w ofercie napoi zimnych oraz gorących.

 

Obsługa

 

Obsługa jest równie ważna co menu, jeżeli organizacja przyjęcia w restauracji ma być na najwyższym poziomie. Profesjonalny i dobrze przeszkolony personel często może pomóc w stworzeniu dla gości wyjątkowej, niezapomnianej atmosfery.

 

Wystrój i wyposażenie

 

Przed wyborem restauracji należy upewnić się, czy jej aranżacja i wyposażenie będzie odpowiadało charakterowi organizowanego wydarzenia. Jeżeli będą brały w nim udział dzieci, warto postawić na miejsca mające w ofercie wynajem animatora dla najmłodszych czy specjalny kącik do zabawy.

 

W naszym Bistro 70 możesz zorganizować każdą imprezę: z przyjaciółmi, rodziną, wyprawić swoje urodziny, jak i wesele. Aby poznać więcej szczegółów zapraszamy na: https://bistro70.pl/imprezy/.

WIĘCEJ
WPISÓW

Wesele w Hotelu Styl 70***